2011. december 8., csütörtök

Skandalum! Mégsem lesznek fák az utcában?

Épül-szépül az új burkolat az utcában. Már nem sok van hátra, láthatjuk, hol lesz a járda, a parkolósáv és az úttest. Azt is, hogy a pollerek (avagy demszkykarók) mellett épphogy meglesz a másfél méter a gyalogosoknak.. pedig hát gyalogos elsőbbségű utca épül, vagy mi. Legalábbis az Unió erre adott pénzt.

De a terven szereplő fák helyét hiába kerestem. Rákérdeztem a jómunkásembereknél, hogy mi is van ezzel. Ők azt válaszolták, hogy ha lennének, ki kellett volna neki hagyni helyet, de ők ilyenről nem tudnak. Így egyelőre úgy néz ki, fák nélkül marad az utca.

Nem nyugszunk bele, irány az önkormányzat vagy a RÉV8. Most még talán vissza lehet csempészni azokat a fákat. Kíváncsi vagyok, a pályázat indikátorai között bevállaltak-e ilyesmit...


2 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon jó, én is épp ma kérdeztem meg a munkásokat, hogy lesz-e fa. És mondták, hogy nem. Érdekes volt, mert visszakérdeztek, hogy miért, voltak itt fák? Mondtam, hogy nem, nem voltak. És erre a válasz, hogy na hát akkor logikusan azért nem hagynak ki helyeket..... Micsoda logika és tervezés. Gratulálok. Én nem nagyon hiszek benne, hogy ezen változtatni lehet, de hajrá. Ha mégsem, akkor majd ültetünk magunknak az udvarba, meg teszünk az utcára dézsába.... fél, de megoldás lehet.

    VálaszTörlés
  2. Lesznek mégis, megnyugodhatunk :)
    Ma reggel megkerestem a művezetőt és ő mondta. Kiültetni tavasszal fogják, ugye csak vegetációs időszakban lehet.

    VálaszTörlés